خاطرات شیرین مدرسه رفتن پسرم

افتادن اولین دندون شیری گل پسرم

1397/7/7 23:09
نویسنده : مامان بابا
7,306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرتک ستاره خودم😘⭐⭐ پسرباهوش مهربون خوش زبون خودم ک با صدا زدنا ت امیددوباره بهم میدی تک نوازنده زدگیمون ک داری یواش یواش به مراحل بعدزندگی واردمیشی میخواهم ازامروز بگم ازبهترین روزندگیم ک خوشحال بودی داری بزرگ میشی🤗😘 امروز شنبه ۹۷/۷/۷😁بدو ازپله هااومدی بالا گفتی مامان میدونی امروز چی شد مدرسه من اولش ترسیدم بعدازجیبت یه پلاستیک دراوردی

ازت گرفتم گفتی دندونم افتاده

😍🤣🤣🤣😅😅

من خوشحال خودت ک خیلی ذوق کرده بودی میگفتی بزرگ شدم

چندروزی دندونت لق شده بود چیزی هم نمی تونستی بخوری شبش دندون دردداشتی گفتم بخواب صبح بیدارشدی خوب میشه دندونت دربیاد

خداروشکر دندونت دراومد

گفتی توکلاس نشسته بودم کم مونده بودقورت بدم ک زوددراوردم به خانم اخوان ک معلم کلاس اولتونه گفتی اونم گفته نگه دارببرخونتون

پسرعزیزم تعریف میکردی همه دوستات اومدن دندونت میدین

عشق مامانی اولین افتادن دندون شیریت مبارک😘😘

قربون خنده هات شم

الان ک دارم خاطره دندون افتادنت مینویسم خودت خوابی دندونت هم گذاشتی زیربالشت تا خاله فرشته مهربون صبح بهت جایزه بده

😊😁😅😍😘🤩🤗

تاصبح صبرکنیم ببینیم ک خاله فرشته مهربون برات چی جایزه میده؟؟؟😁😍😍

دندان شیری ام

ک لق می زند در دهان و

هوس کشیدن اش وسوسه میکند

دندان شیری

نشسته درانتظارتلنگری

پسندها (4)

نظرات (4)

مینا
8 مهر 97 0:12
مطلب زیبایی بود عزیزم.مرسی

http://digikav.ir
مامان بابا
پاسخ
سپاس 
موبایل ارزان
8 مهر 97 11:48
این مروارید ها می افتند و هزار مروارید در زندگی به دست می آره با کمک و یاری شما. تندرست باشید همیشه
مامان بابا
پاسخ
خیلی ممنون...انشاا... به امیدخدا
مامانمامان
8 مهر 97 16:46
مبارکه
مامان بابا
پاسخ
ممنون عزیز
مامان صدرامامان صدرا
9 مهر 97 10:34
مباااااارکه🤗
مامان بابا
پاسخ
ممنونم عزیزم