خاطرات شیرین مدرسه رفتن پسرم

۱آبان تا۳۰ آبان کارای مدرسه

1397/8/29 23:38
نویسنده : مامان بابا
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدردونه من

پسرگل باغ زندگیمون

😍😘

ک روز به روزبزرگترمیشی😍واسه خودت مردی میشی

خیلی خیلی دوستتت دارم😘

تک ستاره ماه منی

میخوام عکسایی ک از1 آبان ماه تا ۳۰ آبان تومدرسه انجام دادی بزارم

عشق من ازاول آبان ماه ک داری حروف الفبا یادمیگیری خیلی خوشحالی

میگی دوس دارم زودتر همه حروف یادبگیرم خودم بنویسم بخونم😍🤗

عشق من آرزوی من بابات خوشبختی موفقیت درتمام مراحل زندگیت هس😘😘😘

تازه میگی میخوام خلبان کارگاه دکتربچه هابشم😅😅

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

اولین حروف😍آ ا😍

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

😍ب😍

براجذابیت بیشتریادگیری حروف ب ماسک ببردرست کرده بودیم برات😍

نوشتن بابا رویادگرفته بودی واسه بابایی کارت درسته کرده بودی توش یه جمله خیلی قشنگ😍بابادوستت دارم😍نوشتی

.بابایی هم کلی ذوق کرد خیلی خوشحال شد😍😁

خوشحالی بابا😃

نوشته بابا برا تک پسرمون😘

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

😍اَ َ😍

🤩س🤩

😁اول م بعدس اشتباه شد😅

😍م😍

ماهیگیری 😄

بردن اسباب بازی های م داره

خانمتون ک بهتون گفته بودفرداقرارحروف مبخونیم ازخونتون بین اسباب بازی های ک حروف م داره بیارین🤗تارسیدی خونه اول رفتی ماسک عروس مردعنکبوتی برداشتی

صبح رفتنی گفتی کیف مردعنکبوتی هم میبرم

😄😄

حروف 😍د😍

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

یادگرفتن اشکال هندسی گوشه ها

درس ریاضی

❤❤❤❤❤❤❤❤❤

روزدانش آموز

هدیه دادن مدیرتون به شما

💌💌💌💌💌💌💌

درست کردن ماشین زنگ هنر

❣❣❣❣❣❣❣❣

درست کردن اشکال هندسی با مرواریدکش نی

زنگ ریاضی

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

دادن آش نذری بمناسبت روزاربعین حسینی

💚💚💚💚💚💚💚💚💚

کاربرگ به مناسبت روزدانش آموز

💖💖💖💖💖💖💖

کاربرگ ها بمناسبت روزکتاب خوانی

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)